آموزش کسب درآمد اينترنتي و معرفي سايت هاي ptc معتبر

آموزش کسب درآمد اينترنتي و معرفي سايت هاي ptc معتبر
 
Design by : NazTarin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 17098
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 

 

. این قسمت (صفحه) صرفاً به برسی دقیق تر و علمی رتبه       بندی 10 سایت برتر ptc جهان پرداخته ،و فقط برای کسانی قرار داده شده است که تمایل به برسی علمی این رتبه بندی    داشته باشند، در غیر اینصورت اگر کسانی مایل به مطالعه ی این برسی علمی نبوده به سادگی میتوانند از مطالب این صفحه صرف نظر کرده و به صفحات بعدی مراجعه کنند.                 

 

 . قبل از هر چیزی معرفی Alexa و اعتبار آن :

. شرکت اینترنتی Alexa واقع در کالیفرنیا توسط 2 نفر از خالقان web به نام های  Brewster Kahle و Bruce Gilliat راه اندازی شد،که یک زیرمجموعه‌ از شرکت بزرگ و بسیار معروف Amazon می‌باشد، نام Alexa در حقیقت برگرفته از  "Library of Alexandria" به معنی "کتابخانه ی اسکندریه" (اسکندر مقدونی) که بزرگترین کتبخانه ی باستانی دنیا بود میباشد،این سایت در آپریل سال ۱۹۹۶ کار خور را به طور رسمی آغاز کرد و روز به روز بر دامنه ی خدمات و فعالیت های خود در سطح اینترنت افزود به طوریکه امروزه بعنوان یک منبع بسیار مفید و کاربردی برای کسب اطلاع از سایتهای اینترنتی شناخته می‌شود ،جالب است بدانید که اعتبار و امتیاز Alexa بعد از پیج رنک گوگل میباشد که برای صاحبان سایتها بسیار حائز اهمیت است،و بالغ بر 6 میلیون نفر درهر ماه از این سایت پربازدید دیدن میکنند، خدمات سایت Alexa را می‌توان به طور کلی در ۵ دسته اصلی طبقه بندی نمود که مهمترین قسمت آن که این سایت را بیش از هرچیز معروف کرده، رتبه بندی سایت ها میباشد.

. به طور مثال در رتبه بندی جهانی Alexa : 

Google در رتبه ی اول

Facebook در رتبه ی دوم  

YouTube در رتبه ی سوم 

!Yahoo در رتبه ی چهارم

Baidu.com در رتبه ی پنجم

Wikipedia در رتبه ی ششم

و ... میباشد.

 

. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی سایت Alexa میتوانید :

 

 . به مرجع فارسی (ترجمه شده) دانشنامه ی آزاد ویکی پدیا مراجعه کنید، برای این کار کافی است بر روی "اینجا" کلیک کنید.

. و یا  به مرجع اصلی (زبان انگلیسی) دانشنامه ی آزاد ویکی پدیا مراجعه کنید، که برای این کار کافی است بر روی "اینجا" کلیک کنید.

تذکر 1: بدیهی است که مرجع اصلی (زبان انگلیسی) "ویکی پدیا" بسیار کامل تر از نسخه ی فارسی (ترجمه شده) آن میباشد، و در ترجمه به فارسی آن فقط حدود چند پاراگراف از تمام متون اصلی آن ترجمه شده ، اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید به شما نسخه ی اصلی (زبان انگلیسی) که در بالا برای شما گذاشته شد توصیه میشود.

تذکر 2: برای ورود به خود سایت Alexa نیز میتوانید بر روی "اینجا" کلیک کنید.

بسیار خب پس از معرفی سایت Alexa اینک کافی است به بررسی علمی تر و نیز نمودارهای آنالیزگر رتبه بندی 10 سایت برتر ptc جهان در سال 2012 توسط سایت Alexa بپردازیم :

آنچه که لازم است قبل از آنالیز و بررسی این نمودارها بدانیم :

 

.آموزش آنالیز کردن نمودارهای Alexa :

 

1) این نمودارها میزان ترافیک و عبور و مرور افراد و یا به بیان دیگر میزان بازدید افراد در زمان های مختلف را در سایت مورد برسی نشان میدهند.

2) محور افقی این نمودار ، محور زمان است که در آن ماه های سال مشخص شده.

3) محور قائم و یا همان محور عمودی ، محور رتبه ی سایت است.

4) با در نظر گرفتن نقطه ای از نمودار به سادگی میتوان میزان رتبه ی سایت را حتی در هر روز نیز پیدا کرد.

5) در این نمودار تغییرات رتبه ی سایت در طول ماه های سال مورد ارزیابی قرار میگیرد.

6) صعودی بودن نمودار بیانگر روند رو به رشد سایت و افزایش میزان بازدید و یا ترافیک بوده و در نتیجه بهبود رتبه ی سایت، و همچنین نزولی بودن نمودار بیانگر روند رو به تنزل سایت ، کاهش میزان بازدید افراد ودرنتیجه کاهش رتبه ی  سایت است.

7) ماکزیمم های این نمودار بیانگر  پر ترافیک بودن و یا همان پربازدید بودن سایت و مینیمم ها ی نمودار بیانگر کم بازدید بودن سایت میباشد.

8) آنچه که در نهایت مفید است میانگین رتبه ی نیمسال و یا سال برای یک سایت می باشد.

9) هرچقدر میانگین ترافیک یک سایت بیشتر باشد (پر بازدیدتر باشد) به طبع رتبه ی آن بهتر خواهد بود.


. اینک کافی است به بررسی و آنالیز نمودار 10 سایت ptc برتر جهان توسط نمودارهای آنالیزگر ترافیک Alexa در نیمسال ( 6 ماه ) اخیر بپردازیم :


1) آنالیز نمودار ترافیک سایت ClixSense :

. همانگونه که از نمودار پیداست :

. میزان رتبه ی سایت ClixSense در ماه های نشان داده شده  تقریباً چیزی بین 400 تا 800 است.

.این سایت در ماه های اخیر روند رو به رشدی داشته به طوریکه در ماه اخیر sep توانسته 3 بار رتبه ی 400 را کسب کند.

 

2) آنالیز نمودار ترافیک سایت PTC BOx :

 . همانگونه که از نمودار پیداست :

. میانگین رتبه ی کل این سایت در ماه ابتدا چیزی بین 2000 تا 3000 است .

.در نهایت این سایت در ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته وتوانسته رتبه ی خود را نسبت به قبل بسیار ارتقاء دهد و به چیزی حدود رتبه ی 1500 دست یابد.

 

3) آنالیز نمودار ترافیک سایت clicksia :

 . همانگونه که از نمودار پیداست :

این سایت در ماه های ابتدا رتبه ی پایینی داشته و حتی در ماه May تا رتبه ی 6000 هم رسیده اما در ماه Jul توانسته حتی به رتبه ی کمتر از 2000 نیز دست یابد و در ماه اخیر تقریباً رتبه ای بین  2500 تا 3500 داشته.

 

4) آنالیز نمودار ترافیک سایت incentria :

  . همانگونه که از نمودار پیداست :

این سایت در ماه های ابتدا رتبه هایی حدود 4000 تا 6000  داشته اما در ماه اخیر sep توانسته  رتبه هایی بسیار کمتر از 4000 نیز کسب کند.

 

5) آنالیز نمودار ترافیک سایت neobux :

. همانگونه که از نمودار پیداست :

رتبه های این سایت در کل بسیار عالی و در حدود 400 تا 600 می باشد حتی در ماه اخیر sep توانسته به رتبه های کمتر از 400 نیز برسد.


6) آنالیز نمودار ترافیک سایت DonkeyMails :

. همانگونه که از نمودار پیداست :

 رتبه ی این سایت در ماه های ابتدا چیزی بین 3000 تا 4000 بوده اما توانسته در ماه Jul رتبه ی خود را به بسیار کمتر از 3000 نیز برساند ، در نهایت در همین ماه آخر sep نیز پس از مدت کمی افت توانست دوباره رتبه ی خود را به بسیار کمتر از 3000 برساند.

 

7) آنالیز نمودار ترافیک سایت PaidToClick.in :

 . همانگونه که از نمودار پیداست :

به خوبی نمودار صعودی و روند رو به رشد این سایت مشخص است به گونه ای که در مدتی کم توانسته خود را از رتبه ی بسیار پایین 100000 به رتبه یی نزدیک به 5000 برساند.

 

8) آنالیز نمودار ترافیک سایت BUXP :

  . همانگونه که از نمودار پیداست :

این سایت در ماه های ابتدا رتبه ای بین 5000 تا 10000 داشته اما در ماه اخیر sep توانسته به رتبه ای بسیار کمتر از 5000 دست یاد.

 

9) آنالیز نمودار ترافیک سایت JillsClickCorner :

  . همانگونه که از نمودار پیداست :

این سایت در ماه های ابتدا رتبه هایی بین 20000 تا 40000 داشته اما در نهایت پس از مدتی و مخصوصاً  در ماه اخیر sep توانسته رتبه ی خود را بسیار ارتقاء دهد.


10) آنالیز نمودار ترافیک سایت LogiPTC :

  . همانگونه که از نمودار پیداست :

این سایت در حال حاضر نمودار ارزیابی ترافیکی ندارد.

 

تذکر 1: بدیهی است سایت های ptc معتبر، با افزایش امکانات و تعرفه ها (و یا ارائه ی تبلیغات بهتر که باعث عضو گیری بهتر شود ) باعث افزایش ترافیک و بازدید افراد از سایت شده که نتیجه ی آن صعود نمودارترافیکی سایت و در نتیجه بهبود رتبه ی جهانی آن میباشد که جزئیات آن به سادگی بر روی نمودار ترافیکی سایت محسوس خواهد بود.

تذکر 2 : برای مثالی از افزایش امکانات و تعرفه ها میتوان به قرار دادن matrix،offer،task، pts ،ptr و.. علاوه بر ptc اشاره کرد ، که در زیر به مفهوم آن ها اشاره شده است :

ptr : مخفف "paid to read" به معنی "پرداخت پول به ازای خواندن" می باشد به این معنی که در این قسمت با خواندن ایمیل هایی که از طرف سایت برای شما ارسال میشود به حساب شما پول واریز خواهد شد.

pts : مخفف "paid to sign up" به معنی "پرداخت پول به ازای ثبت نام" می باشد به این معنی که اگر سایت برای شما سایت های دیگری را برای ثبت نام معرفی کرد با ثبت نام در این سایت ها نیز از طرف سایت به حساب شما پول واریز خواهد شد.

task : به معنی "وظیفه" می باشد به این معنی که با وارد شدن به این قسمت سایت ، سایت برای شما وظیفه ای را در نظر میگیرد که با انجام این وظیفه از طرف سایت به حساب شما پول واریز خواهد شد.

offer : به معنی "پیشنهاد" می باشد به این معنی که با وارد شدن به این قسمت سایت ، سایت برای شما پیشنهاد کاریی را در نظر میگیرد که با انجام این پیشنهاد کاری از طرف سایت به حساب شما پول واریز میشود.

توجه شود که در سایت های ptc  در صورت وجود ، یا task وجود دارد و یا offer که هردو به یک معناست، که بعضی از سایت ها از واژه ی task استفاده میکنند و بعضی از واژه ی offer ،به این معنی که با انجام این وظیفه و یا پیشنهاد کاری، پس از انجام آن به حساب شما پول واریز میشود.

matrix : به معنی ماتریس می باشد، یک ماتریس خطی است که در صورت وجود به این معنی است که شما نه تنها از کلیک زیرمجموعه های خود به حسابتان پول واریز میشود بلکه از کلیک زیرمجموعه های زیر مجموعه ی خود نیز به حسابتان پول واریز میشود.

تذکر 3: در حقیقت با انجام تغییرات بهینه ، افزایش امکانات، تبلیغات بهتر و جذب نفرات و بازدید هرچه بیشتر از این سایت ها ی مذکور است که این 10 سایت برتر جهانی ptc معتبر توانسته اند چنین رتبه هایی را به خود اختصاص دهند که روند افزایش رتبه در نمودار ترافیکی این سایت ها به سادگی قابل مشاهده است.

 

گروه آموزشی "سخن سنج"




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط گروه آموزشي سخن سنج